Coldplay, sthlm 22/8'09.

Coldplay, sthlm stadion 22/8 '09.

Magiskt. är nog det bästa ordet magiskt. nästan perfekt jag saknade dock speed of sound och trouble. men nästan perfekt iaf. förbandet, white lies, var nog något av det sämsta jag har hört men ändå.

Låtlistan :
Life in technicolor
Violett Hill
Clocks
In my place
Yellow
Glass of water
Cementries of london
42
Fix you
Strawberryswing
God put a smile upon your face/Talk
The Hardestpart
Postcard from far away
Viva la vida
Lost!
Green eyes
Til' kingdome come
Politik
Lovers in japan
Death and all of his friends
--------------------------------------
The scientist
Life in technicolor II

coldplay är nu det enda som spelas i mina hötalare och jag ryser varje gång. herre gud vilken dag det var.

Som skribenten i kvp skrev: STOR-SLAGET. Coldplay visar att de hör hemma på de stora arenorna.

bäst tyckte jag var att han skrev exakt de jag undrade :

Vi undrar...
? Om det här inte var en för stor arena för anemiska förbandet White Lies. (mitt svar. eee JO! dom sög.)
? Varför coldplay skippade "speed of sound"? (var är min låt?:( )
? OM vi ses på ullevi näste gång, eller? (hade ju helt klart inte varit fel )

usch ja vilken dag. jag ville inte att den skulle ta slut :(.


två meter bort. älskade älskade chris <3

ta mig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Angelica

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ta mig också tilbaka och spola fram och tillbaka hela tiden så att jag slipper vara ifrån det :(

2009-08-25 @ 00:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback