bästa födelsedagspresenten <3

30/3 '09

Thåström.

som ett gammalt imperiet fan jag är har jag alltid velat se dem live.det har varit min dröm sen tolv års ålder,  men eftersom jag föddes några år försent har jag trott att den chansen var omöjlig. Sångare i bandet, Joakim Thåström, är nu ute på turné som soloartist. Så när jag gick in på hans hemsida kunde man se vilka låtar han spelade i fredags i Lund. och vet ni vad?! det visade sig att han spelade gamla imperiet klassiker så som Du ska vara president och Var é vargen. Det ultimata hade ju varit om han spelt Alltid rött, Alltid rätt och CC Cowboys också. man kanske borde köpt en biljett ändå. hoppas han utökar sin turne till sommaren :)

Självklart hade Die mauer och varit ultimat att se live :)

igår uppfylldes min dröm. jag grät och skakade. skrek gjorde jag också. det skar i hjärtat när han kastade ut gitarren på helt fel håll. menjag fick höra var e vargen, en helt underbar version av die mauer och såklart som allra sista låt spelade han du ska va president. jag dog och jag är fortfarande i extas. helt ofattbart. bästa födelsedagspresenten ever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback