Utmanad.

Fyra tv-program jag brukar se:
- Cold Case
- 2 ½ men
-  Lie to me
- DH

Fyra saker jag gjorde i går:
-
PA
- Tränade
- "fixade" studentbil
- Tände ljus.

Fyra saker som står på min önskelista:
- Hund
- Ett jobb
- Student
- Mark III

Fyra saker jag avskyr:
- Skolan
- Fötter
- Krig
- Falskhet

Fyra saker jag tycker om att göra:
- Lyssna på musik
- Umgås med vänner
- Plåta
- Resa

Fyra saker jag åt i går:
- Gravad lax <3
- Mackor
- Popcorn
- Ägg

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till
- Thea
- Erik
- Joel
- Felicia

Fyra jobb jag skulle vilja ha:
- Fotograf
- Något med Djur ^^
-  Något med musik ^^
- öö ja :P

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
- McDonalds
- Thai Tahi
- Kebab ;D
- Subway

Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
- Marcus
- Tessan
- Angelica
- Estelle? (fast den kvinnan når man nästan bara på msn eftersom hon stänger av mobilen hahaha )

Fyra personer som jag utmanar:
- Estelle
- Tessan
- Malin
- Löken

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppas inte du menar Malin som i mig för jag orkar inte göra det :)

2009-04-13 @ 18:11:58
URL: http://enannanflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback