tvillingpojken skriver.

4 månader har gått sedan vi träffades första gången. Fyra månader är en liten tid men det känns som om jag känt dig i flera år. På dessa fyra månader har vi gått igenom så mycket tillsammans och det har väl varit ganska jobbigt med alla exflickvänner och andra som lagt sig i . Men jag är glad att du orkar stå emot allt som slagit emot oss. Vi har haft våra fina stunder tillsammans och det har gjort att jag orkat andas under våra mörkaste stunder. Men motgångar gör en stark eller hur min flicka <3

När du tittar på mig med dina vackra ögon vill jag bara äta upp dig. Du gör mig så  lycklig linda. Jag träffade dig när jag fortfarande hade ett förhållande sedan tre år tillbaka som var allt annat än bra. Du hjälpte mig att se att jag var värd bättre att det fanns någon som skulle behandla mig bättre än vad hon gjorde. Jag är glad att du fick mig att tro på kärleken igen Linda, du gav mig mitt hopp tillbaka.

om några timmar lyfter mitt plan och ska jag vara ärlig vet jag inte om jag vill åka längre. Jag vill inte lämna dig. Men jag vet också att jag måste göra detta för min skull. Som du sa: jag  har velat detta så länge nu och när jag äntligen får chansen ska jag inte sumpa den. Men jag önskar bara att chansen kommit innan jag träffat dig. Det gör ont att jag ska lämna dig för jag vet hur mycket det sårar dig. Jag vill inte såra dig och det är absolut inte därför jag åker och det hoppas jag du förstår.

Jag hoppas att du har uppskattat denna dagen lika mycket som jag har gjort. När du är bredvid mig känns världen så mycket bättre så mycket lättare att jag önskar att vi alltid kunnat vara tillsammans. Men jag lovar Linda jag lämnar dig inte. Jag kommer tillbaka. someday.


Kommentarer
Postat av: therez

Så himla fint skrivet! Linda, känn dig stolt som träffat marcus, Och marcus, du har en jävls tur att träffat linda. Det var jätte fint skrivet marcus, verkligen!

2009-04-27 @ 01:15:15
Postat av: Söffisch

Tågögd! (Och detta händer aldrig mig!!!!)

2009-04-27 @ 21:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback