to much poison.

så då var påskafton över. påskmat BBCwallander och telefonsamtal har det varit för min del iaf. :D
och bloggskapande hahaah

chillade med mitt pa ett tag innan jag dampade loss och gick för att beklaga mig för sis. så vi åkte till centrum för att hyra film. fett nice :D hahaa sen fick man fint besök ett tag iaf :P såg den ena wallander filmen och sedan hamnade jag i telefonsamtal med estelle i några timmar samtidigt som jag försökte få ihop tessans blogg. resultatet ser  ni här.

så nu ska jag fortsätta mina konvesationer på msn sen ska jag nanna för jag är trött.

puss på gump!

det är den 12 och jag säger grattis till världens bästa pojke <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fick ju rätt på den så du skulle ha det. :D Najs!

2009-04-12 @ 12:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback