tjena snyggingar :D

började skolan 8.20 idag med natur, tur att vi var 7 stycken där (y) menjag var där iaf alltid ett plus! hahaha sen drog jag till IKEA för min anställningsintervju. grymt nervös men när det väl började så var det ganska lungt ändå. så håll tummarna att hon gillade mig (A) har hört på ryktesvägar att hon tyckte jag var artig, trevlig och hade snyggt CV alltid bra eller?:D hihi sen mötte jag upp estelle på sub och åt emma kom också och störde oss en stund. sen handlade estelle sin hennes tidning och vi drog oss ner och solade vid centralen i väntan på bussen.

kom hem och däckade efter kanske 20 min?:P tessan ringde vid kvart över fyra och väckte mig. skulle egnetlingen träffa henne ohc sandra nu men sandra mådde inte bra så vi sköt upp det. ska träffa tessan efter att ellinor varit här med förslag på logga till mitt PA.

ser ut som valborgsplanerana är fixade nu med :D fiiiiiint! (Y)



estelle visade mig en artikel om vårt okej projekt idag (Y) (kanske inte världens bästa artikel men ändå :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback