this is me.

hmm.. eftersom jag gick upp alldeles för tidigt igår t'nkte jag sova lite längre idag. gick inte så bra. min mobil ringde nio blev gaaaanska så irriterad och funderade på¨att inte svara eftersom det stod dolt nummer. och efter de senaste dagarna vetman aldrig vem som kan ringa men jag svarade och det är jag glad att jag gjorde. hihihi vi la precis på och han kommer hem på måndag <3 längtaaaaaaaaaaaaaar hahaha :D

snacka med therez igår och ja lite irritation blev det och sånt men ja det lööööser sig nog. lite jobbiga brudar har väl vi tagit hand om förr! hahahaha   men sedan blev man invited till lite brännboll ikväll trevligt trevligt :D

men nu ska jag duscha och träffa upp rasmus för att bli av med lite aggressioner hahaah

duschen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback