studentklänning!

studentklänning check!

så jävla skönt. sis och jag gav oss igår ut på studentklänningsjackt och efter tjugo minutervar vi färdiga! hahahah underbart sånt tycker jag om :D sen gick vi och chillade i stan stack till entre och sen blev det ki-box med resten av olsens. nice. :D


idag gick jag uipp halv åtta (:O) för att jag skulle köra pappa till lund så han kunde operara sig. så vid nio var jag färdig och bara PAPPA vi köööör nu. han kommer in i mitt rum och bara, Nu?! jag ska inte vara där förrän elva. så jag hade gått upp alldeles för tidigt. VÄLDIGT jobbgt eftersom jag var så trött i morse och hade gärna sovit några timmar längre. ajja. jag var färdig i tid iaf. Så vid kvar över tio körde vi och jag lämnade av honom i lund och drog till nova och inspiration för att hämta lite saker. gick inte så bra eftersom där var typ 200 pers i affären så jagsa till irma att jag kom på lördg istället! hhaha ajja sen gick jag och chillade lite på nova poch sen hämtade jag pappa igen och drivade hem. så nu har jag börjat mitt städande av rummet. och jag har nu en paus :D hihi

tror jag ska fortsätta nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback