Sprisse the one and only.

Sprisse sitter precis att hans katt hade tagit in en levande anka i deras kök imorse. hahah ganska roligt faktiskt.

att jobba på en tidning är stressigt. men kul. vi gjorde ett stresstest här och detta blev mitt svar:

40-49 poäng. Varning! Du mår inte bra av din otålighet och det höga varvet i ditt liv. Stanna upp och se till
att reflektera över hur du lever.


oops?!

japp japp. ikväll vet jag inte vad somm händer. lite mys kanska står på programmet. men det återstår att se ^^
imorgon är det iaf utgång nice, längesedan nu och det ska bli kul hiihi

nu kommer en studiebesöksgrupp och ska kolla vad vi gör så jag antar att jag borde göra något vettigare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback