since you've been gone.

måndag och påsklovet har börjat for real. och jag har tillbringat min dag åt att sortera skivor och städa. kul va?! njaa ganska ändå. hitta många fina nostalgi låtar att mysa till. konstigt att man aldrig glömmer en låttext. men men nu är alla skivor sorterade och ett antal tomma fodral saknar dock fortfarande sina skivor men det kn jag inte hjälpa :P nu ska vi bara hoppas på att mina föräldrar tänkt på att vårt nya skåp i vardagsrummet kommer ha plats åt våra skivor ^^

vårt hus är upp och ner ännu en gång och allting ligger huller om buller typ. Köket är ju färdigt sen en tid tillbaka mammas lilla(?!) omstylning av badrummet är nästan klart, speglen ska bara upp också. och nu är vardagsrummet på börjat och jag hoppas det blir färdigt till min student annars blir det jobbigt hahaha men men Irma kommer ikväll med lite saker som ska in och vi ska börja måla väggarna :D ii fett nice!!

men nu ska jag samla ihop träningskläder och bege mig till The office för att träffa kuss och ant och träna. fett nice

PUSS PÅ GUMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback