Placebo 29 Maj <3

Placebo, tidigare Ashtray Heart, är en musikgrupp som bildades 1994 av Brian Molko (sång, gitarr), Stefan Olsdal (bas, gitarr och keyboard) och Steve Hewitt/Robert Schultzberg (trummor). I Sverige är gruppen troligen mest uppmärksammad för singeln "Every You Every Me" som spelas i introt till filmen En djävulsk romans.

Placebo - Post Blue acustic verison
Placebo - Post Blue (bästa videon ever! hahaha) spelas I One three hill
Placebo - Because I want you
Placebo - Every you every me   låten från Cruel Intentions :D
Placebo - Follow the cops back home   spelas I OC
Placebo - Running up from that hill  spelas i OC och CSI
Placebo - Pure Morning
Placebo - Meds

 VI SKA SE PLACEBO LIVE DEN 29 MAJ! GAAAAAAAAAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback