off.

oj då. inte skrivit sedan i fredags :P äsch har haft fullt upp så får väl skylla på det :P

I Fredags blev det inte mys med personen jag tänkt utan estelle fick mysa med mig istället :D hihi angelica skulle egentligen också med men blev nått klydd :P så jag och estelle mös till medium skumt avsnitt :P men men sen såg vi changeling. skojar inte så seg film?! trodde den skulle va jätte bra istället var den typ segast i världen!! ajja sen låg vi och snacka och skit innan jag tog bilen hem.

Halv nio ringde klockan ¨å lördagsmorgonen och i samma stund ångrade jag mig att jag gått med på att gå till gymmet tidigt. men det var bara att bita ihop och halv tio kom åsa och hämtade mig. och vi stack till JH för ett tränmingspass. hemma vid tolv och jag däckade nästan direkt tills tessan ringde vid två och berättade om kvällens planer. Therese fyllde 18 och vi skulle fira henne med mat och utgång :) såklockan 5 kom hon till mig och vi gick till bussen som skulle ta oss till Lödde.  en sofie i lomma och två timmars bussfärdsenare var vi framme och började vår vandring till therese. väl framme åt vi gått och snackade. kollade lite på robinsson innan vi började göra oss vid. så tillslut hamnade vi i Malmö.

kommer fram och börjar redan känna av mitt "lilla" skoskav  så jag och sofie går lite i efter therese och Therez.  så säger sofie:

Asså jag kommer kissa i DEN papperskorgen. (pekar på papperskorgen närmast oss)
Nej det ska du inte (och försöker få henne att fortsätta gå)
...... okej då tar jag nästa.

hmm.. ja men iaf :P sen gick vi och kissade på bk innan vi drog oss innåt och kollade in folket som fanns omkring oss. efter typ.... två timmar (?) kom fluff och poffe (?) och gjorde oss sällskap. det var ganska drygt och jag hade fede skoskav så jag och therez bestämmde oss för att dra hem. så vi fick fluff att köra oss hem. Sofie och therese drog på efterfest i lomma. men men det var kul och jag hoppas att therese hade en fin 18 års dag iaf :)


Idag är det PA jobb som gäller och jag borde fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback