Mutter sey kommer ja.

Klockan ringde nio imorse. det var hemskt. men jag tog mig upp och hela familjen tog sig till ikea. Träffade lilla estelle som var duktig och passade de små barnen i lekrummet. hahaha underbart. handlade dock inget speciellt så ja jag vet inte riktigt vad vi skulle där så tidigt men, Jag gick och hälsade på estelle igen och då hade hon problem med en tysk unge hahahhaha så jävla roligt :D ööö MUTTER kommer ja. hahaha så söt estelle ;)

håller på med pa. men jag orkar inte. ska fan ta en paus och göra något annat fan vet jag vad men ajja. ikväll ska jag till tessan och hjälpa henne haha ovanligt :P

bend it like beckham. för att tränaren, Jonathan Rhys Meyers, är så jävla snygg

Kommentarer
Postat av: SOfie

Den filmen är så jälva bra! Haha och han är så sjukt jälva snygg :D

2009-04-13 @ 17:34:45
Postat av: Linda

Älskar den filmen helt underbar :D och det är ju klart ett stort plus att han är så jävla snygg :D hihi

2009-04-13 @ 17:59:02
URL: http://ziggemckvack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback