min sista tid.

så då går jag snart in på min sista timme som fotograf på ystads allehanda. det är sorligt och jag önskar så innerligt att det inte var lågkonjuktur så de slapp sparka en massa människor istället för att anställa mig? jag har sammanlagt varit här i åtta veckor nu. fyra veckor i höstas och fyra veckor nu på våren. och för varje dag känner jag att det är detta jag vill göra. jag älskar det. även fast inte alla jobb är så roliga kanske är det själva principen. Men man måste väl börja någonstans. Få in foten lixom. sen kan man jobba sig uppåt och sedan vara på topp med världens bästa team. LE hihih idet bara måste gå. eller hur estelle? vi ska ta världen med storm.

som sagt. dumma lågkonjuktur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback