lokalsinne 1.0

så ja då har halva dagen gått. jag har spenderat ganska mycket tid i bilen eftersom jag hittar så jääääävla dåligt på alla småvägar här på österlen! hahaahaaa så tillslut fick jag ringa bass för at fråga om hur fan jag skulleta mig ut därifrån HAHAHA han mobbade mig hela tiden. men va faaaan allting heter likadant, ser likadant ut. hur fan ska jag som aldrig tillbringar min tid i katslösa kan väl inte jag hjälpa?! ajja jobben blev färdiga och även en sidan tre bild blev tagen. när jag kom tillbaka vid halv tolv och satte mig kom mark samtidigt

M: jaha vad har du gjort idag då? du försvann så fort i morse (09.30)
J: ja men jag var på ett jobb i skurup 10 sen var det ett i svarte. och sen tog jag sidan tre så det är löst nu
M: På två timmar?!
J: öm.. ja?!
M: Du måste sluta jobba så snabbt du får oss andra att verka slöa!
hhahahaha underbar inställning! men visste jag önskar att jag jobbat saktare så jag hade haft något att göra nu :p hahaha ska börja kolla på bilderna ovh fortsätta att snacka med min rival på TA över msn (estselle) hahaha


Håll tummarna för mig kl 17 idag :D

Kommentarer
Postat av: Estelle

JAG HÅLLER TUMMARNA!!!!! :D:D

ARBETSKAMERATER!!

2009-04-15 @ 12:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback