like I always do.

så då kommer en liten taxi och hämtar mig och sis snart för ett triathlon träningspass. jag kommer dö. haha men vi får väl se. håller tummarna för mitt knä.

Igår var det lomma beach som gällde. eller ja iaf i 40 minuter. Hämtade Estelle, sen hämta vi tessan och drog toll coop för att handla saker inför kvällen. Körde till  lomma hömta upp sofie och begav oss till stranden. ganska dött men vi ja vi roade oss ändå :p sen kom Fluff och poffe och vi hängde på stranden ett tag innan vi bestämde oss för att driva till Sofie där vi satte oss i hennes uterum och chillade. Therese kom också senare :D trevlig kväll, trevliga människor och nice musik :D hihi thanks duuudes.  bilder kommer ;)

nu´måste jag hitta en vattenflaska så vi kan komma iväg. Ikväll kommer jag nog ligga död i min säng eller så ligger jag i sängen med min dator med mitt PA. men hör av er om ni vet något roligare :D PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback