kär?!

Det finns en pojke. en mörkhårig lång pojke som gör att jag ler fånigt varje gång jag tänker på honom. som gör att det känns som om jag svävar runt på rosa (jag rosa?:O) moln typ konstant. när jag hör hans röst slår mitt hjärta ett extra slag. Jag älskar hans ögon, hans bruna ögon som när han tittar på mig får mig att vilja skrika högt av glädje. hans närhet gör mig lycklig. jag tror jag är kär?!

han reser till scottland om exakt 1 vecka och en dag. Han ska vara borta i tre år. så otroligt typiskt mig. men han är så jävla fin. min tvillingpojke <3


Kommentarer
Postat av: tvillingpojken

Linda Du gör mig till den lyckligaste människan på jorden. När din vackra ögon i alla möjliga färger tittar på mig vill jag bara äta upp dig. Du är vacker linda, glöm inte det. och jag kommer hem så ofta jag kan. Du och jag linda, det kan inte bli mer rätt <3

2009-04-19 @ 18:28:37
Postat av: Mathilde

FAAAAAAN vad snygg din blogg blivit!! fett avis:P

2009-04-19 @ 19:45:43
URL: http://thiilde.blogg.se/
Postat av: Maria

Naaaw:/

2009-04-22 @ 16:08:27
URL: http://flickanhetermaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback