If I only could, make a deal with god.

det är lördag och jag har vaknat från och till hela natten. Igår var jag hos estelle och mös med henne, haha älskar dig gumman <3. sen ringde det en käär vän till mig, lilla tessan var i trelleborg och needed a ride home. blev inte riktigt som vi planerat och den lilla skjutsenhem tog sådär... två timmar? med en full (!!!!!!!!!!!!!!!)  och extreeeemt kissnödig Sofie. En halv lullig fluff och en lullig poffe tog bvi oss hem. Efter att sofie kissat på en bänk (?). I säng kom jag runt halv fyra och jag däckade välditg fort efter detta.

Nu vet jag itne riktigt om detta stämmer men jag har ett svagt minne av att angelica ringde mig klockan nio imorse och snurrade om att hon skulle köpa rvå skjortor till Peter Jidhe´(?) Jag har ingen aning om jag drömde eller om det verkligen var så., Men enligt min mobil har hon ringt och hon jobbar ju faktiskt för IDOL idag så ja det kan stämma. Borde nog ringa henne, tror inte jag var så trevlig imorse.

nu ska jag börja med mitt helvetes PA.  (och hur mår lilla sofie idag? :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback