I try my best not to forget.

jag planerar att slänga min dator i väggen bara för att ha något att skylla på när jag ska redovisa mitt PA. det är mongo och jag hatar det. blääää. men ja jag tror jag ska gå och lägga mig istället. jag har inte råd att köpa en ny dator så jag har nog inte så många alternativ kvar.

imorgon är det sista dagen på YA och med lilla basse. sorligt men sant. huvudvärken sitter kvar och jag hoppas den har gått över tills imorgon. vill ju njuta av min sista dag. det gör ont. blä. jag tycker om lilla basse haha.

nu måste jag sova. tåget går 07.27 imorgon. hemska tanke.


och btw. angående bilden i mitt förra inlägg så ska jag hälsa från mannen på bilden att han inte ser ut så längre. (det gör han faktiskt inte och det är väl tur det hahahhaha <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback