friends in need, friends indeed.

hahaha ja nu har estelle och jag suttit och pratat gamla minnen och ja några tårar har det fällts. Jag älskar dig estelle!
Linda och Estelle, det är så det ska vara, föralltid! LE - Allt du behöver hahha eller vad var det?!

Imorgon ska vi tydligen till ikea och införskaffa ny bokhylla till stora rummet. kan bli intressant! hahhah men men trevligt med lite nytt liv i huset. och den hemska(!) soffa åker äntligen ut! hahaaha färgen blev lite WOW typ hahah men man vänjer sig väl hahha men att bo i en bygg arbetsplats är inte särskillt kul, men snart är det väl över förhoppningsvis iaf!

asså fullt seriöst det är student om 53 dagar till studenten (kollade estelle nedräkning på bloggen hahah). det är helt sinnes. för mig känns det som en evighet. kan bero på att vi har praktik och allting som har med skolan och göra känns borta., förutom äckliga PA hahah. men men när vi kommer tillbaka så lär det gå så jävla fort. hej och hå. ska bli så jävla skönt!! nice att jag har min studentklänning också hahaha.

nu ska jag återgå till min tv. tror fan det ska bli lite oth <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback