Estelle - Planerarens kvinna!!!

japp då har lilla planeraren varit i farten igen. Låt mig påminna er om att denna kvinna planerar i flerra veckor framåt. det var hon som i Januari började prata om att vi skulle gå på balen (och har tjajat på mig ända sedan dess) Studentklänning och balklänning har hon planerat in i minsta detalj för flera månader sedan. så ja lite bakgrundshistoria.

Idag kom hon och frågade om jag ville dela bil med henne på studenten. funderade en stund då min tanke har varit att åka morfars jaguar. Men ja en sista sak med en av mina bästa vänner på studenten,. vad kan vara mer rätt? så ja jag gick med på det :P Så nu ska jag och lilla estelle dela bil efter att vi åkt flak med klassen såklart men det känns ändå kul att åka med den personen jag redan efter andra dagen gick på malmö festivalen och sedan dess varit vänner. vi började (nästan) gymnasiet tillsammans och SJÄLVKLART ska vi  avsluta den tillsammans :D hihi  Jag älskar dig gumman <3

bilen vi hoppas på att få åka är:

Kommentarer
Postat av: Estelle

BUUUUHUUUUUU, Så vackert sagt. ÄLSKAR DIG MED! Och det kommer bli en dag att minnas för ALLTID!

2009-04-12 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback