deadwomanwalking.

så då var thriatlon över. och fy fan. så jävla död jag är. men det var så sjuuuukt roligt :D lätt fler sådana pass helt klart! men när vi körde ringen på ki-boxen trodde jag fan att jag skulle lägga mig raklång på golvet och dö. men ja det gick ju fint och jag är lätt på på nästa thriatlon :D hihi

nu ska jag börja med mitt PA. jag vill inte. och jag orkar inte. hittar ingen motivation då det är typ sjukt fint väder ute och det finns tusen saker jag hellre skulle vilja göra men ja nu har jag skjutit upp det så jävla länge så jag får nog skylla mig själv och sitta inne denna kväll. blä på det. men ja det ska ju in på¨torsdag och då är det valborg och jag ska inte vara driver denna gången kan jag säga! hahaha party people ;)

nej om man skulle starta  dreamwever. (men först ska jag lägga in vår gamla bokhylla på blocket. allt för att slippa börja! :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback