dagens i-landsproblem.

alltså. jag har kommit på en sak angående detta att praktisera på YA. Idag var jag ute med en annan fotograf, Albin, eftersom bass är ledig. Vårt första jobb var på en skola och albin frågade om jag ville ta det istället. så självklart säger jag ja. men sen när vi kom in i skolan insåg jag att jag var lika gammal som de som gick där och det känndes konstig att gå fram till någon i samma ålder och bara "hej jag kommer från Ystads Allehanda och jag undrar om jag kan få ta en bild" asså det hela känns påhittat och man känner också att de inte tar en seriöst riktigt. jag menar om någon i min ålde skulle kommit fram och bara hej jag kommer från sydsvenskan.. hade man trott på dem då?! äsch jag vet inte men det gick fint och jag älskar min lilla bebis kamera (som sagt ingen som har 50 000 att låna mig så jag slipper skiljas ifrån denna vackra skapelse?!)

jobb kallar.

Kommentarer
Postat av: Estelle

Ungefär som jag fick göra idag då det var ungdomar i min ålder som jag skulle intervjua. Hehe pinsamt!

2009-04-03 @ 14:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback