seriöst.

Jag måste bara skriva detta innan jag glömmer bort det igen..
imorse när jag åkte till skolan läste jag Metro och fick verkligen ett gottskratt. Läste om han snubben i Finlad som hade skjutit tio personer elva med sig själv. det var inte det var so var kul, utan självklart sorligt. men sen när man frotsatte att läsa så hade Metro gjort en jämförelse med den andra killen som gjorde liknande i november förra året.

det började ganska seriöst lixom att båda hade lagt ut filmer på youtube... nästa var att dom skujtit lika många folk eller lknande. sen kom den mest patetiska liknelsen.. det var att båda lyssna på Raimstein. (stavelse?) Asså helt seriöst?! då skulle alla som lyssna på Raimstein vara möjliga psykopater? vaför låser vi inte in allla som lyssnar på dom så att vi slipper fler sådana här situatuioner.


seriöst. hitta något som är relevant annars skit i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback