this place.

Namn - Linda
Födelsedag - 20 Augusti
Hemstad - Malmö/oxie
Ögonfärg - Blå-gröna- gula
Hårfärg - blond
Längd - 1.70
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Civilstatus - upptagen
Stjärntecken - Lejon
Skostorlek -39-40-41
Är dina föräldrar skilda - Nej
Skor idag - rutiga kawasaki
Svagheter - Blyg
Rädslor - höjd.
Mål för året - Ta tag i saker direkt och inte år senare.

ANTAL
Antal syskon – 1
Antal piercings – 2 med öronen
Antal tatueringar – 0

FRAMTIDEN

Namn på barn – Thea, theo eller Erik.
Vad vill du bli när du blir gammal – Fotograf
Drömjobbet – fotograf för nån stor tidning lr nått vad vet jag:P

FAVORIT

Mat – frukostbuffén i thailand XD
Sport – Fotboll
Djur – hund!
Glass – Kiwisorbet, mangosorbet
Låt – World of it's own
Nummer – 13
Tuggummi - Mint
Helgdag - Lördag
Årstid – Sommar
Tandkrämssmak - mint
Radiostation – lyssnar inte på radio. men the voice kanske?:P

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär - Yesbox
Blivit dissad – Yesbox
Rymt hemifrån – yesbox
Föreställt någon naken – yesbox xD
Har du skolkat - Yesbox
Sovit utomhus – Yesbox
Gråtit i skolan – Yesbox
Spytt i skolan – Yesbox
Velat bli modell – Nobox
Gjort något dumt som du skrattar åt idag – Yesbox (fikus och badkar säger allt.)
Sett en död människa – Yesbox
Använt droger – Nobox
Ätit sushi – Yesbox
Retats – Yesbox

THIS OR THAT

Cider/öl - Cider
Pepsi/cola - Cola
Mc Donalds/Burger King – Mc Donalds
Kärlek/sex - Kärlek
Choklad/vanilj - Glass? Vanilj
Jordgubbar/blåbär – Båda
Kött/veg - Kött
Tv/film - Båda
Gitarr/trummor – Gitarr
Adidas/nike – Nike
Kinesiskt/mexikanskt – Kinesiskt
Kakor/paj - Paj
Mtv/vh1 - Mtv
Blind/döv - Döv
popcorn/chips – Popcorn
myskväll/fest – Beror på tillfället
killar/tjejer - Killar

KAN DU

Gå ner i splitt – nej
Skriva med båda händerna - Kankan jag, men ser kanske inte bra ut
Blåsa en bubbla – Jadå
Göra rökringar – Vet inte, har inte testat
Ha dina ögon i kors – Ja
Nudda näsan med tungan – Nej

VEM VAR DEN SENASTE

Du nuddade – Mamma skulle jag tro..
Du pratade med – Pappa
Du msn:ade – angelica
Du kramade – Älskling
Du skällde på –Thomas Bratt HAHAHAH (folk på medie vet vem d e ^^ ) 

SENAST DU

Skrattade – Idag
Grät - Igår för min huvudvärk inte var att leka med!
Filmen – Beck (minns aldrig vad dom heter)
Tuggade tuggummi – ingen aning..
Drog ett skämt – ingen aning
Sjöng en sång – idag ansökte jag till Idol för kråkor.. jag vann.

VAR ÄR DU

Vad ser man utanför ditt fönster – buskar och ett tomt tryckeri
Lyssnar du på musik just nu – tvn.
Vad har du på dej –kl'nning thigts älskling nu mera min röda diesel tjocktröja och duntäcke men jag fryser ändå... (har antagligen feber.)
Är det på din musmatta – svart.

HAR DU NÅGONSIN

Blivit kallad hora – JA!
Ljugit om din ålder – Jaaa,
Bråkat utan anledning – Förmodligen

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

Druckit alkohol - nej
Shoppat - nej
Skejtat - Nej
Bakat – nej
Motionerat - nej
Slagit någon - nej
Festat - nej

Jag käner mig som en överkörd nittioåring som svalt en kråka så jag har myst i min säng heeeeeeeeeeeeeeeela dan :D typ ^^

Kommentarer
Postat av: Estelle

Stackare, är ju tråkigt i skolan utan idag.. Hoppas du blir bättre snart..

Pusspuss

2008-09-18 @ 12:20:40
URL: http://estellej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback