so much more.

jahapp och då var det första september. och jag är comviq kund ;D haha har haft telia så länge som jag har haft monil (8 år) och nu har jag övergett dem. to bad to sad för dom när dom höjer priserna så! dumma dumma telia. så alla comviqare skicka sms :D haha

och inte nog med det, jag blir även med Ipod idag :D:D:D eller det tror jag iaf.. får se när pappa kommer hem.. hoppas han hann hämta den annars blir det imorgon ;D wiiiie jag ska äntligen få min älskade och otroligt ovanliga Ipod ;D fanns en kvar i alla tekninkaffärer i malmö lunf och helsingborg. fanns på två ställlen i sverige, trollhättan och någonstnas utanför sthlm.. snubben på teknikmagasinet sa för att citera ordagrant " grattis du har valt den mest ovanliga Ipoen " wiho älskar man blått så gör man ;D aaa kan han komma hem någon gång!:P

nej nu ska jag fortsätta städandet, ser ut att bli bio ikväll igen med såklart kusinen ;D

Kommentarer
Postat av: elin

vadå vad är det för ippod``?

2008-09-01 @ 17:14:48
Postat av: elin

vadå vad är det för ippod``?

2008-09-01 @ 17:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback