rollercoster

japp då var dena söndagen över. städat tuyp hela dan eftersom mamma har fått nått dile på att hon ska packa ihop alla saker som vi har haft genom åren till mig och min syrra så vi kan flytta hemmifrån. har även lagt typ halva vårt hem till loppis så någon som vet något ställe som har loppis på söndagar? även typ halva mitt rum följde med. bara skit som flyttas runt hela tiden och aldrig används så vem fan bryr sig egentlingen.

kollar på hål i väggen och det var inte så roligt som jag trodde men ja det finns inget bättre så nu ska jag fortsätta att mysa i mitt mysiga täcke.

Du är pinsam. och tänk på jag tänker inte vara där nästa gång ni bråkar för att sen när ni är vänner försvinna. bara så du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback