please don't take him just because you can.

happ då har ännu en måndag snart gått. väldigt snabbtom jag får tycka. Gick upp vid 9 för att med uppfuckad knä til tusen cykla runt hela oxie för att få ihop 36 bilder till lektionen idag. ONT! sen nä jag vää var på väg hem från kristineberg tror ni inte att dom höll på att lägga asfalt på vägen så där fick jag inte cykla så fick cykla runt om hela skitet igen. mitt knä hade fem (!) färger när jag kom hem..

hem duscha och fixa med lite bandage och grejor för att knäet skulle hålla sig under dag. haltade mig iväg till skolan vid 12 och hade mörkerrum till tre. fick framkalla den där filmen som jag tog på morgonen. eller vi fick fram bilerna på negativen iaf. nästa gången ska vi nog få fram fom på papper. eller det tror jag iaf. :P

sen bar det iväg till hemköp för att handla lasangeplattor sallad palsternacka och lök med estelle och emma. sen bussen hem för lite vila. sen trotsade jag mitt knä och stack till gymmet en timme.. så nu har mitt knä åter fått sina fem färger.

kollar på kristallen... blir så trött på alla inövade skämt tt jag snart blir knäpp funderar på att spela in det bara föratt kunna spola förbi allt sånt skit! tåls att tänka på...

imorgon blir det jobb  jobb jobb.. sen mys med älskling tror jag iaf :)

nu ska jag lägga mig och mysa i sängen.. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback