nothing else can save me.

tisdag tisdag tisdag. min lediga tisdag. känns som om jag har varit upp i flera timmar och jagsnart bör gå att lägga mig igen. men det stämmer litehalv. gick upp sex imorse eftersom jag hade krlektion halv 8. liiiiiite segt att göra det när man vet att man är ledig. men iaf. bussen körde som en idiot och jag vet fortfarande inte om jag hamnade på den bussen som skulle gå en kvart tidigare eller inte för jag var vid körskolan redan tio över sju. skulle vatt där 25. men iaf. körde i rusningstrafik och det gick bra :)

kom hem försökte sova lite men det gick inte så bra. somnade runt halv tolv. tessan ringde tolv. så dt varinte så mycket sömn. jag upp och gjorde lite mat. tittade lite på sthlm live säsong ett och sedan hamnade jag här. och nu ska jag strax sticka bort och hämta småglingen på dagis så man kan få lite pengar :) hihi

sen så blir det dejt med älskling efter (?) eller jag tror det iaf.. vi bestämmde att jag skulle ringa efter så vi kunna hitta lite mys tid tillsammans <3.  snart 28 månader<3

nej nu ska jag uppdatera Ipoden för att promenera till min gamla skola. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback