Jolene.

Igår trodde jag att mitt hjärta skulle stanna! Tänkte stänga ner datorn men skulle först uppdatera min ipod med mina nya spellistor. Så när jag kopplar in den i datan händer det ingenting. Datan hittar den men inte Itunes. jag bara what? så ser jag att ipoden är låst så jag tar bort låset men inget händer låset är fortfarande kvar i displayn. så kopplar ur den och in igen och då hittade Itunes den men påstod att den var skadad och frågade om jag ville återställa till fabriksinställningar så jag tänkte ja om den nu är skadad kan jag lika bra göra det. så jag tryckte ok och den hämta några uppdateringar sen hängde sig hela datorn och displayn på Ipoden blev vit. Datan stängde av sig och Ipoden förblev vit. Fick panik! jag menar hur länge har jag haft den ? 10 dagar? fuck kvalitet! så sa pappa att han skulle köra in med den idag om den fortfarande var så när han skulle sticka till jobbet. men när jag vaknade så var den svart. batteriet hade dött. så jag kopplade i den i laddaren och nu funkar den som om ingenting har hänt!

men mitt hjärta stannade för tnågra sekunder! min Ipod SÖNDER! hemska tanke.

Kommentarer
Postat av: elin

om den hänger sig ska du låsa den och sen låsa upp den direkt, sen ska du hålla inne knappen i mitten och play-knappen samtidigt så startar den om sig. Men det kanske du redan visste?:)

2008-09-12 @ 15:53:45
Postat av: jag

nej det visste jag inte :D taaack :D

2008-09-13 @ 01:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback