i'm going to.

såg patrik 1,5 igår med åsa :) en väldigt rolig film och jag trodde inte att jag skulle sluta skratta på vissa ställen ^^ en väldigt roligt film det vill säga. med ett väldigt bra budskap :) ska inte säga för mycket men se den, I recomend it very much :)

ska strax dra ut för att försöka hitta den bästa och säkraste stället att cykla med en femåring till krumby. lär bli över reckan men jag vet inte om jag hittar ^^ hah jag har bott här i 18 år och jag hittar inte till krumby över reckan. för jävligt! ajja är jag inte tillbaka när det blir mörk får ni börja leta efter mig :)

ska nog träffa älskling ikv. efter att han sett filmen :D haha men iaf det blir väl lite mys och annat roligt ;D

nu ska jag cykla! tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback