god this feels good.

ännu en lång onsdag. dock har snart halv gått och faktiskt oväntat snabbt! yeah. och jag har varit flitigt ! kanske därför det känns som om tiden går snabbare? who knows. iaf. skrivit nästan en hel sida egentligen tre men jag är så petig så jag måste alltbd börja om när jag inte är nöjd. men nu tror jag att jag har fått ihop en sida som jag kan vara nöjd med. heja mig!
ska snart snacka med min lärare om hur mycket jag har gjort och hur jag ska göra med foto biten. problemet är att jag inte vet. jag kan aldrig komma på biler i förväg det kommer när jag väl har börjat skriva. men det fattar inte dom! gaah. men va fan hon får gilla lägget. jag har ju nästan skrivit en sida (A) på typ 4 timmar.

oj nu kom hon.. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback