we are.

jahapp.. då var ännu en dag på praktiken över. varade så länge som en hel timme idag. börjar faktiskt bli lite trött på detta. men iaf. vi har fått en uppgift wiiihoo.. kanske inte världens roligaste men en uppgift iaf! det är alltid något.

seeeeen har vi fått 20 gratis biljetter till hipp hipp showen 500 på måndag. och gissa vem som tog två biljetter direkt? moi! en till mig och en til angeica. ii så jävla ball. förstår inte hur man inte vill se den. det är gratis och det är roligt. hur mer underbart kan det bli?:D måndag måndag! <3

ikväll ska jag fota min lilla uppgift eftersom jag tycker att det blir coolare i nattljus så får jag vänta lite:P men ska strax träna.. fastän jag är typ dödstrött. men iaf!

helgen var som sagt riktigt jävla kul :D fast jag är väldigt sliten också. men det tillhör väl ungdomen, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback