the last kiss.

29 månader <3

söndagkväll och jag borde njuta av mitt härliga höstlov. men det gör jag inte. ska upp 06.45 imorgon och ta mig ner till ystad för praktik. eftersom detta är någon jag kan tänka mig att jobba som så är det inte så jobigt, och jag får ju faktiskt mitt lov om några veckor då jag kan riktigt sova ut :)

har städat ut min andra garderob idag eftersom jag äntligen ska få anväda den också.. mamma har alltid användt den till teaterkläder (för att vi klär ut oss sååå ofta) och nu har hon insett att vi inte gör det så hela den garderoben är nu min.. mmm me like space. tessan kom och gjorde mig sällskap :)

igår var det bio med estelle, high school musical 3.. filmen var väl helt okej men med den publiken vi hade belv det lite roligar. haha :D men men iaf. sprang runt lite i stan innan hon körde hem mig till älskling där vi såg cinderella man, eller han gjorde jag sov ^^.

nu ska jag nanna eftersom jag som sagt ska upp 06.45 imorgon. suck.   

hoppas ni inte glömt ställa om klockan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback