talk to everybody you know.

oj då. typ en veck sen jag skrev sist^^ men jag få skylla på att jag har såå roligt liv att jag inte hinner! hahah ;D

såg någon förhandssak till 500 i måndags, inte roligt. eller jo roligt var det men tog slut efter typ en timme och de gjrode bara 3 saker så det var under mina förväntningar faktiskt! men men gratis är gott :D

hihihi :D idag är det den 24 okt. och vet du vad det menas med?! TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK<3333 underbara underbara tingsek. jag är heeelt uppspelt hahaha jag älskling och åsa ska se honom på babel , hör av er om ni ska med ;D 180 kr är det lätt värt :)

min kamera kommer typ var död när jag kommer hem , ska ta så många fina bider på underbaringen :D mmmmm han är snygg han.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback