suicide blonde.

jag lever faktikst :P haha

fredag resulterade i mys med estelle och melvin. såg harry potter fem på svenska (första gången i mit liv^^) åt hemmagjord pizza och bara mös :D tack för en trevligt kväll gumman <3

Pluuus så fick jag typ världens coolast present också:D bild kommer :D

Lördag = LINDAS DAG :D ii jag tycker om när älskling kommer på så smarta ideer. linda dag är att vi gör precis allt jag vill :D hihi. först var det stan, vilket egentligen var älskjilngsföslag som jag gick med på men ändå :D sen blev det lite mys till mina nya skivor, the glass passenger och bury the lies <3, sen lagade vi mumsig middag och hade väldigt mycket mys. det blev halva musikmaskinen och the girl in the park. sen hade jag bestämmt massage men vi båda somnade i hans säng som fått BEN! för er som inte vet har han säng legat på golvet i typ två år så detta var första gången jag sov i den när det var en decimeter (typ?!) från marken. en väldigt speciell upplevelse. så ja det var mys. ida fick vi ta igen massagen och jag begav mig sedan hem för att lyssna på mina skivor. mmmmm i looove.

och veeet ni vaaaaaaaaaaaaaaad?! Jack's mannequin ska släppa i SVERIGE nästa år. är det inte underbart. fast jag har redan skivan, men ändååååå?!?!?!?! tänk så kommer dom hit och spelar också? då döööör jag <333333333

the glass passenger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback