o how I love to be around.

mmmm. lördag. igår var det fredag. en mycket fin fredag. det var en helt underbar fredag. jag såg tingsek. gosh. han är ful snygg :D haha  älska uttrycket;d men men öl är gott iaf :D haha så sitter jag och älskling och sjunger såå fint på world of it's own.. mm mee like it. jag har även fått varma mackor till frukost, mycket gott det med. har även sett we are marshall, lite för mycket lik remeber the titans och eftersom jag älskar den filmen var det lite jobbigt, men den var helt okej ändå faktiskt. idag blir det stan och bio med lilla estelle :D hihi mysigt värre. även om jag bara äger 90 kr att äta för så är det ändå mysigt!

nej nu tror jag att jag ska spela sims. hoppas älskling har kvar det på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback