me against the world.

då var det den 8 oktober och det innebär att.. TESSAN BLIR VUXEN IDAG :D congrats my dear friend <3.. och detta innebär även att vi firar 18 årsjubelium som vänner. something to celebrate! :P hoppas på en bra dag för dig min äldsta vän ;D

idag kom även mina skivor från CDON :D iii undeeeerbart.. beställde även tre blink skivor, ett CSI spel och law and order spel från GINZA :D skivorna kostade 49 spelen 20 kr så what the hell :D haha. mmm mådag måndag måndag <3.

ikväll är det Robins med praktikplatsen :D undra vem som är gäst. mamma sa att Varina berg skulle vara med i det försa programmet, men jag vet inte om detta är första eller inte?:P haha ajja vi får se. Imorgon är det studiedag och körlektion :D på kvällen bär det av till landskrona ;D hihihi.

nu ska jag sätta i en ny skiva. PUSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: din underbaraste äldsta vän !

naw, fan vad jag älska dig <3

18 & fler år ska det bli <33

2008-10-13 @ 10:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback