just keep your head above.

japp vatt hemma en timme nu typ. kunde varit hemma tidigare men hade körlektion så ja. så jävla sjuk dag på praktiken :P ja och anna i min klass fick att vi skulle ringa en villa förening som hade ringt och bett att vi på mediebyrån skulle göra någonting. vad visste vi inte, vi visste inte vad han som hade ringt hette, vi visste inte ens var villa föreningen var. så vi gjrde upp lite punkte vi skulle ta upp i samtalet och jag ringde. så här var samtalet:

Hallå (telefonnummret)
hejsan mitt namn är Linda Olsson och jag ringer ifrån Mediegymnasiet, Mediebyrå..
tanten avbryter: min man är inte hemma nu och ja gär på väg till min gymnastik så vi är nog inte intresserade.
Jag lite halvt förvåndad: Ja men kan du be han ringa oss eftersom han har ringt oss och bett om hjälp med något.
klick.

Kärringen klickade mig helt ärligt. så jävla sjukt. och det var de vi skulle hålla på med till halv tre idag. så jag protesterade och vi fick sluta om jag lovade att ringa ikväll igen. jävla kärringa jävel. ja mitt nyajobb blir väl telefonförsäljare då :P hahha

imorgon är det ledigt ledigt ledigt och publik i Robins på kvällen :D niice. sen på torsdag är det studiedag. mmm jag gillare :D på fredag är det kalas för Tessan i Arlöv och estelles födelsedag :D och på lördag blir det gilynight i slågarp. woho :D tessan fyller vuxen imorgon också ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback