hallelujha.

hello nu är jg tillbaka efter vad jag kallar stressig morgon! det hela börjar med att jag försover mig så i panik körning kom jag till tåget precis när det kom. under tågfärden så lyssnade jag på min Ipod och mellan två låtar hör jag han som ropar ut meddelande säga, nu är vi snart i Ystad. jag bara jaha då är väl antagligen nästa ystad. så jag panik springer av tåget på nästa stopp. när tåget kör iväg inser jag att jag inte alls är i ystad utan i RYDSGÅRD! alltså två stationer tidigare än ystad. liiite jobbigt läge och nästa tåg gick inte förrän om en halv timme så det vara bara att sätta sig ner och vänta på det. i ösregn. KUUUUUUL. väl framme på praktiken, en halvtimme försenad, säger min handledare att vi först ska ner till abbekås och göra ett repotage om en restaurang som bytt ägare. jag bara jaha, det lät ju kul ^^ och sen skulle vi åka till en motorcross bana där en överraskning väntade. jag bara öööö.. va kan det finnas för kul på en motorcrossbana? men iaf. så när vi kommer dit springer det runt en j*vla massa folk och skriker och kör motorcross. så när vi kommer upp för en backe ser jag crister petterson, han som spelar wallander och vi har hamnat mitt i en wallande insplening :D iii sjuk roligt. :D nu ska vi snart väg igen och vem fan vet vart vi ska ta vägen nu hihi


lille kurtis :D


på begäran av elin lägger jag nu upp bilder som har publisrats i tidningen och som ska ;D
en sidan 3 bild. gårdagens YA


nattugglan.
jävligt tråkig bild I knoow, men va fan skulle vi göra ^^
gårdagens YA.


sidan tre bild.
dagens YA.


gatumode
dagens YA.


medeltidsverskad
dagens YA

nu br det av! tjingellng.

Kommentarer
Postat av: elin

fina bilder:D du är duktig:D

2008-10-29 @ 14:53:41
Postat av: Estelle

HAHAH, jag vill inte vara dusktig på att skrica.. :P heheeh Skönt va?

2008-10-30 @ 14:37:03
URL: http://estellej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback