bury the lies.

sitter just nu på praktiken och jag tror jag ska somna vilken seknd som helst! är så jävla trött. gick inte upp förrän sju imrse för att mina ben inte orkade röra på sig. så stress stress till tåget och nu sitter jag här. vänar på att klockand ska bli 10 så jag kan gå ut och fota street mode. och en sidan tre bild :) har förresten två bilder med i dagens ystadsallehanda :D wiho. mys mys. finns även på webben förresten ;)

igår blev det mys hemma hos tessan med oth. mys mys.

nu ska jag jobba!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Jag hittade din bild på Ystads sida.. :D :D

2008-10-29 @ 09:25:34
URL: http://estellej.blogg.se/
Postat av: elin

lägg upp bilderna här:D?

2008-10-29 @ 12:50:15
Postat av: Anonym

mys hade vi=)

2008-11-03 @ 09:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback