always by myself.

studiedag :D

idag blir det stresigt värre. Ska strax åka till körskolan. dock bara 40 minuterslektion, vet inte varför det blivit så men iaf ^^ sen ska jag träffa angelica istan och springa runt med henne lite :D behöver nya kläder:P sen bär det av till Lund ikväll för att åka vidare till Landskrona :D hihi kommer väl hem någongång inatt :P

imorgon är det praktik först då. och helt ärligt såkänns det inte så lönt för mig att komma. så vi inte ska träffa surkärringens man förrän på måndag och anna kmer inte imorgon så va fan ska jag göra?:S sen på kvälen är det arlöv som gäller och fest för lilla tessan :) Estelle fyller även arton så ska väl klämma in ett litet samtal till henne också :)

igår var det robins :D oo jag älskarrobins. lika bra som alltid :D hahahaha längtar tills nästa fredag :D iiiiiii...

lördag är det fest i slågarp för stora Estelle :Dhahaha girlynight for life :D  ska bli sjukt ball och se va den lilla människan har planerat eftersom hon planerar allt hon ska göra :p hahaha

söndag har jag planerat in: SOVA! :P så stör mig inte..

körskolan kallar!

Kommentarer
Postat av: Estelle

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

JA, det får du se.. :D <3

2008-10-09 @ 19:08:26
URL: http://estellej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback