saving grace.

praktik praktik. och tredje veckan är snart slut. men vet ni vad jag ska va här en vecka till :d hihi har då varit här i en månad hihi... jjag vill jobba med detta. gosh ge mig studenten,

idag är en ganska lung dag dock så ag och Jesper (duvan ^^) sitter och pratar med varandra på msn trots att vi sitter tre meter ifrån varandra :D haha

nu kom sprisse så jesper får terra mig ist eftersom jag har occcuperat bass data hela dagen :D han är tydligen ledig så jag gör lite vd jag vill hihi..

det är tråååååkigt väder ute och jag vill inte göra sidan tre :P haha får skicka ut jesper han har gjort det två gånger och jag typ 12 det är fan hans tur ;) men men vi får se.

nu tror jag att det är youtube som gäller ;D tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback