sit with trumboy.

26 november, 30 mån, 2,5 år :) <3

sitter just nu här med tessan som vägrar plugga :P ikväll blir det träning och mys med äsk eftersom som jag skrev längre upp har vi varit tsm i 2,5 år idag.  where did the time go?

igår var det core/bosu träning me åsa på ön och jag säger bara att det verkligen var precis att jag hann dit. jävlajävla 32. men men det var kul och sen kom kay-åke och hämtade oss så duschade vi och stack till stan för en fika på waynes och sedan bio :) bond. ganska jobbig att se eftersom dom bara hade klippt ihop en massa olika bilder.  men men . det hände inte något speciellt faktiskt. eller jo kanske åsas crazy körning :D hahaha  underbart , vår sjönsång i bilen var väldig rolig också :D hihi

nu ska jag tvinga tessan att plugga,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback