try to understand.

jahapp då var dat söndag och min sista dag på lovet =/ var försvann veckan? =/ men men bara tre veckor till jullovet så...  :P

I fredags var det happy bowl som gällde med älskling och stoffe. Åsa och sofie skulle egentligen också med men sofie skulle jobba så dom sket i det :P men men roligt hade vi och jag gjorde heeeeeeeeeeeelt klart de snyggaste kasten. :D det bästa var det lågett klot i vår ränna redan när vi skule börja spela så efter kanske en timme så fastnade jag med tummen i hået på klotet så det flög och slog i det klotet som låg i rännan så det klot jag kastat flög tre banor åt vänster och la sig i deras ränna. klotet som låg i vår ränna hoppade upp på vår bana och rullade sakta sakta mot käglorna och la sig perfekt så den slog ner mina käglor :D fy vad jag skrattade :D hahaha det blev lika i vinningen efter som jag och stoffe spelade med varandra så blev det 2-2 haha :D:D:D:D:D sen blev det lite jobbigt nä vår bana bara ställde upp en kägla och sånt så vi förlorade de sista tjugo minuterna men det gjorde inte så mycket vi var alla ganska trötta. Älskling byxor gick också sönder bara för att han ska stajla sig hela tiden när han kastar hahha ;D mina skor gick också sönder. andra gången jag använde dm och de kostade 1200 kr. INTE ROLIGT ALLS! men har lämnat in dom så jag skule få tillbaka dom nästa vecka. men fan vad kul vi hade :D och jag säger bra Blueberry X-mas MMMMM <3 :D haha

sen åkte jag och älskling hem och nanna kudden vid 5.. och vakna gjorde vi halv två. :P sen åt vi frukost och mös framför tvn innan jag åkte hem och sov igen. haha :D sen kunde jag inte sova på hela natten =/.. somnade runt 6 imorse så nu kommer jag vara sjuuuukt trött imorgon jag är inte van att gå upp 8 och sånt :(

ajja nu ska jag spela wedding dash :D puss på gump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback