this party is over.

sitter just nu på redaktionen och väntar in handbollen ikv. så just nu är det ganska lungt. jesper, den andra praktikanten på foto, har precis gått hem och bass och sprisse gick precis ut för att röka så lite ensamt här är det nu allt. men ja sen är här ju alla reportrar webb-arbetarna och lite layaout folk men det kommer fler senare. varje dag här gör min ännu säkrare på att det är detta jag vill göra. denna gemenskap som finns på redaktionen, jobben ja allt. idag på onsdagsfika skrattade jag tillsammans med hela redaktionen så vi alla höll på att kissa på oss..

Per berättade, btw så är det han som ligger inne med harry potter ringsignalen åsa :), berättade om när Sprisse, en av fotograferna, skulle resa bort så la han en liten, väldigt liten, mina vid sin ingång eftersom han ansåg att ingen skulle gå där när han var borta. han fick besök men kanske inte av den han trodde.  besökaren var en tio åtig flicka som skulle sälja majblommor och hon blev livrädd och halva hans äpple träd brann upp. Sprisse, som är en ganska speciell människa, säger i efterhand väldigt uppivande, ja jag fick ju köpa en krans av henne sedan. otroligt roligt om man förstå vem sprisse är. gud vad vi skrattade :D hihi.

btw så borde jag lära mig dricka kaffe. Enligt bass klarar man inte av fotografyrket utan kaffe var femte minut. hehe nej men nästan. men kaffe är äckligt. det luktar gott. men smakar skit. Jag får väl bli den enda fotografen som inte dricker kaffe ^^

Nej nu ska jag se om det inte finns något kul att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback