so what.

i'm back at redaktionen. skulle plåta med en tjej innan som ckså är praktikant men affärsägaen vill inte och tyckte vi skulle komma tillbaka imorgon så då får vi väl göra det. nu är min handledare borta och jag vet inte vad mer som händer idag. men nått kul blir det väl. näst sista dagen idag. det suger. jag vill va här längre. jag vill vara anställd. tänk dig att varje dag få komma hit och göra något man älskar. gosh. det hade varit livet. jag är lycklig varje gång jag säter mig på tåget. et slags lyckorus. detta är fan vad jag vill göra.

fick precis reda på att vi ska till BB i eftermiddag!!!!! WIIIHOOO ännu fler söta bebisar, kom bara en förra gången ju :( lite jobbigt fakiskt men men kanske åtgergärdas idag.:) ser ut att bli handboll ikväll igen ?! men det är fortfarande  oklart ;D

nu ska jag bli social igen. toodels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback