see your face.

jahapp när man har lov kan man sova länge(A) åsa ringde halv ett och väckte mig dock men men :D haha
har kollat på det nya oth avsnittet idag ochjag säger bara NEJ NEJ NEJ! man får inte göra såhär mot mig. när det är så spännande måste nästa avsnitt ligga ute också. man kan inte bara vänta en vecka. man måste veta nu.! jag blir galen..
men jag säger bara en sak. händer det jag tror händer så kommer jag sluta se oth. det kommer bli som oc och det får det inte!. spola fram till nästa tisdag någon?

ikväll blir det träning och bio med åsa. länge sen vi såg bio bannemaj. om jag säger att jag tror att det var patrik 1,5 så är det en katastof, för det är mer än två månader sen! åsa vi har kommit ur våra rutiner. gosh.

men men imorgon är det den 26 november vilket som alltid betyder att vi varit tillsammans i ännu en månad. fast imorgon är det lite mer speciellt. imorgon är det 30 månader = 2,5 år. gosh vad tiden går. så mys står på programmet efter min träning.

nu ska jag sminka mig. seeeeee yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback