right for me.

sorry att jag tjatar om YA men jag älskar det. just nu sitter min handledare och skriver omdöme om mig. lite nervös är man faktiskt! men jag vet att han skriver något och kompisition för han frågade precis hur det stavades :D haha.. hoppas det blir något positivt. det blev en bebis bild på BB igen =/ tusan att där ska va så lite bebisar när jag är här, bass säger att där ibland är 14-15 stycken :( men what the hell. va och plåta en annan affär innan, ganska seg tjej att fota men bass blev nöjd så den blev väl bra iaf :D

något jag glömde berätta innan var att jag fick DRAGAR bilden för handbollen igår :D WIIIIHOOOO :D och typ alla har berömt mig för bilden och säger att dom hoppas på en likabra ikv. lite press sig har man allt. men detta ska man väl klara, med en mark II i hand kllarar man allt :D hahaha

nu ska jag lyssna på musik! toodels.

btw. ni suger på att kommentera.

Kommentarer
Postat av: PJ

Du kanske skulle förklara vad en dragar bild är för dina läsare, alla kan ju nt veta allt jag vet ;=)

2008-11-20 @ 17:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback