lost.

igår skulle dagens låt blivit so what med pink men man kunde inte kopiera den så det gick inte.. :( well well

igår spenderas med älskling. åkte först in till skivlagret och jag köpte två nya skivor :D hihi sen, gick vi till onoff för att kolla in min kanske nya stereo. så när jag skulle testa ljudet på en anna så släktes hela affären. snacka om att jag blev paff haha :D men det visade sig att de stängde så det var bara att vandra till bussen. hem till älskling och kolla sorlig film. sen blev det maat som älskling gjorde för jag somnade (A). sen ska han kollapå inter - juventus men dom visade inte matchen så det blev ööö någon annan match :P sevilla mot någon annan en stund.
 
sen hittade jag världens roligst program! det hette rör inte min sup! ii det handlade om två tjejer som var 15/16 som seriöst trodde de var 20:D ii riktigt roligt. se de om det kommer i repris. I know I will.

idag var det upp vid elvaför att sticka till burlöv med sis. köpte tightoch smink^^  hittade en klännng på mq men inte min färgså la undan en på hansa imorgon som jag ska in och prova :) åt thaimat där också och nu mår både jag och christel dåligt. något var nog inte helt rätt.  men men. ska till tessan sen om jag mår bättre. will see will see.

nu ska jag titta oth. puss.
btw så har jag lov nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback